نام شرکت / سازمان : شرکت آوا گستر  سرو

جنسیت :مرد/زن

سن  :

تحصیلات : مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های مخابرات، برقی و IT

عنوان شغلی: کارشناس پشتیبانی فنی (کال سنتر)

 

مهارت ها :

پاسخگویی تلفنی، ایمیلی و تیکت به تماس‌های کاربران سرویس‌های ADSL و وایرلس

انجام مرحله به مرحله عیب‌یابی و سعی در حل مشکل کاربر در اولین تماس

اطلاع رسانی به کاربران در مورد وضیعت مشکلات در مراکز و یا وضیعت تیکت‌های ثبت شده

انجام هماهنگی‌های نصب با تیم نصب و مشتریان

رسیدگی و پاسخگویی روزانه به ایمیل‌ها و تیکت‌ها براساس زمان‌های استاندارد

تخصص:

آشنایی با Network+ و شبکه رادیویی

آشنایی با سیستم عامل های متداول روز و تسلط به ویندوز

آشنایی با مفاهیم شبکه به صورت کاربردی شامل DNS Server، AP Address Ethernet، DHCP و غیره

ترجیحا گذراندن دوره های شبکه CCNA و MCSE

 

 اطلاعات تماس:

ارسال رزومه به [email protected]

توضیحات :

حداقل 2 سال سابقه کاری

دارای روحیه حل مساله و چند کاره

روایط عمومی خوب

حضور در شیفت‌های تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی