نام شرکت / سازمان : شرکت آوا گستر سرو
جنسیت :مرد/زن
سن :
تحصیلات : مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های مخابرات، برقی و IT
عنوان شغلی: کارشناس پشتیبانی فنی (کال سنتر)
مهارت ها :
پاسخگویی تلفنی، ایمیلی و تیکت به تماسهای کاربران سرویسهای ADSL و وایرلس
انجام مرحله به مرحله عیبیابی و سعی در حل مشکل کاربر در اولین تماس
اطلاع رسانی به کاربران در مورد وضیعت مشکلات در مراکز و یا وضیعت تیکتهای ثبت شده
انجام هماهنگیهای نصب با تیم نصب و مشتریان
رسیدگی و پاسخگویی روزانه به ایمیلها و تیکتها براساس زمانهای استاندارد
تخصص:
آشنایی با Network+ و شبکه رادیویی
آشنایی با سیستم عامل های متداول روز و تسلط به ویندوز
آشنایی با مفاهیم شبکه به صورت کاربردی شامل DNS Server، AP Address Ethernet، DHCP و غیره
ترجیحا گذراندن دوره های شبکه CCNA و MCSE
اطلاعات تماس:
ارسال رزومه به [email protected]
توضیحات :
حداقل 2 سال سابقه کاری
دارای روحیه حل مساله و چند کاره
روایط عمومی خوب
حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی